Inklappen
 

Vóór 16:00 uur besteld?
Dezelfde dag verzonden!

Door onze ruime voorraad verzenden we snel alle bestellingen. Is een product niet op voorraad? Dan zoeken wij altijd naar een passende oplossing, waardoor je alsnog de bestelling op tijd ontvangt. 

 

Alles uit eigen voorraad leverbaar
vanuit ons 5000m2 magazijn

In Almelo (Nederland) vind je ons kantoor en 5000m2 magazijn. We importeren en distributeren alles vanaf één locatie. In het magazijn slaan we grote voorraden op waardoor we snel bestellingen verzenden. 

 

Professioneel advies

Ons team helpt graag met het vinden van de juiste producten of het geven van advies. Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur, per telefoon (074 - 852 6448), e-mail ([email protected]) en live chat.

 

Voor particulier en zakelijk
Whitelabel pakbon op zendingen

We leveren aan particulieren en zakelijke klanten. Jouw zakelijke zending kan worden voorzien van transparante tape en een pakbon met eigen logo en bedrijfsgegevens. Neem contact met ons op voor ons partnerprogramma, per telefoon (074 - 852 6448) of e-mail ([email protected]).

Voordelen inklappen
  • ✔ Vóór 16:00 uur besteld? Dezelfde dag verzonden!
  • Uit voorraad leverbaar vanuit ons 5000m2 magazijn
  • ✔ Professioneel Advies
  • Whitelabel verzenden

 

Retourneren en klachten

Snel je retourzending aanmelden?     

Retourformulier invullen

 

Heb ik recht op retourneren?

Heb je een bestelling geplaatst in onze webshop? Dan heb je als particuliere klant zonder opgave van reden recht om te retourneren. Na ontvangst van je bestelling, heb je 14 dagen de tijd om een deel of de gehele bestelling te retourneren. Het aanmelden van een retour gaat via onze webshop.

Wat mag je retourneren?

Als particuliere klant mag je alle ongebruikte producten in hun originele verpakking aan ons retourneren. Als een product beschadigd is, kan DSIT ervoor kiezen het geretourneerde product deels te vergoeden.  

 

Dit kun je niet retourneren:

  • Artikelen die op eigen initiatief zijn omgebouwd of aangepast. 
  • Artikelen die ergens anders dan bij DSIT zijn gekocht.  
Wat zijn de retourtermijnen?

Als particuliere klant heb je na ontvangst van de bestelling 14 dagen de tijd om het online RMA-formulier in te vullen. Lever hierna binnen 14 dagen jouw retourzending af bij een pakketpunt bij jou in de buurt. 

 

Let op: is de verzendverpakking beschadigd, dan moet dit op het afleverbewijs worden vermeld. Is tevens het product beschadigd, moet dit binnen 24 uur na ontvangst via het online RMA-formulier bij ons worden gemeld. 

Wat is een RMA?

RMA staat voor Retourneren met Autorisatie. Dit is een stap in ons retourproces waarbij wij, afhankelijk van de retourreden, goedkeuring geven voor de retourzending. Deze goedkeuring geven wij via een online formulier.

Mag ik een product thuis uitproberen?

Je mag producten uitpakken om te beoordelen. Maar je mag ze niet in gebruik nemen. Twijfel je over het gebruik van een product? Neem contact op met onze klantenservice. Zij vertellen je graag meer over de werking van het product.   

Kan ik een artikel ook ruilen?

Heb je een verkeerd artikel besteld? Voor de snelste afhandeling bestel je het gewenste artikel en maak je voor het onjuiste artikel een retourzending aan.

Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?

Na ontvangst, vragen we je de bestelling direct te controleren. Ontbreekt er een artikel en heb je toevallig ook een serverkast besteld? Kijk dan eerst ín de serverkast. Wij verpakken accessoires vaak binnenin de serverkast. Ligt het artikel daar niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Het kan zijn dat het missende artikel in een aparte zending jouw kant opkomt, omdat het onverwachts niet voorradig was. Als we een fout hebben gemaakt bij verpakken, sturen we het ontbrekende artikel zo snel mogelijk naar je toe. 

 

Kun je het ontbrekende artikel niet vinden en wil je weten wanneer deze bij jou wordt bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice.  

Zitten er kosten verbonden aan retourneren?

De kosten voor het retourneren van een bestelling zijn voor eigen rekening. Retourneer je als particuliere klant de gehele bestelling? Dan verrekenen we de eventuele eerdere gemaakte verzendkosten. 

 

Geschatte kosten retourneren 

Nederland

Brievenbuspakket: €6,- excl. btw (€7,26 incl. btw)

Pakketpost: €10,- excl. btw (€12,10 incl. btw) 

Palletzending: €60,- excl. btw (€72,60 incl. btw) 

 

België

Brievenbuspakket: €10,- excl. btw (€12,10 incl. btw)

Pakketpost: €15,- excl. btw (€18,15 incl. btw) 

Palletzending: €80,- excl. btw (€96,80 incl. btw) 

 

Andere landen

Verzendtarieven andere landen op aanvraag. Neem contact op met onze binnendienst voor meer informatie over retourneren vanuit het buitenland.

 

Let op: bovenstaand zijn geschatte retourkosten voor pakket- en palletzendingen.

Hoe meld ik een retour aan?

Als particuliere klant vul je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling het online RMA-formulier in. Geef in dit formulier aan wat je wilt retourneren.

 

Zodra we de retour goedkeuren, ontvang je digitaal een retourformulier die je bij de retourzending voegt.

 

Verstuur de zending naar onderstaand adres:  

 

DSIT  
Schuilenburglaan 5a  
7604 BJ Almelo 
Nederland

Hoe stuur ik mijn retourzending terug?

Stop de artikelen indien mogelijk terug in de originele verpakking en stuur de zending terug in de verzenddoos- of envelop. Wij adviseren om de retourzending aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren totdat wij jouw retourzending hebben verwerkt. Breng de retourzending naar een pakketpunt bij jou in de buurt. 

Hoe handelen we retourzendingen af?

We verwerken de retourzending zo snel mogelijk met een maximum verwerkingstijd van twee weken. Wanneer de retourzending in ons magazijn aankomt, controleren we de artikelen op eventuele defecten of schade.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Na controle van de geretourneerde artikelen, boeken we het bestelbedrag zo snel mogelijk terug via je gekozen betaalmethode. Binnen 14 dagen staat het aankoopbedrag terug op jouw rekening.

 

Als producten gebruikt, beschadigd of niet in originele verpakking worden teruggestuurd, kunnen wij een lager bedrag uitbetalen. 

Waar zie ik de status van mijn retourzending?

In je eigen account zie je de status van de retourzending. Log in, ga naar ‘Mijn account’ en klik links in het overzicht op ‘Retouren’. 

Mijn retourzending is onderweg kwijtgeraakt. En nu?

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Raakt het pakket onverwachts zoek? Start dan zelf een postonderzoek bij de vervoerder. Wij adviseren het verzendbewijs te bewaren totdat de retourzending bij ons is aangekomen. 

Moet ik mijn bestelling controleren op schade?

Voordat je de producten in gebruik neemt, vragen wij je de zending te controleren op eventuele transportbeschadigingen. Ontdek je transport- of productschade? Neem dan foto’s van de beschadiging(en) en pak de zending verder uit. Blijkt dat het product beschadigd is? Meld dit dan binnen 24 uur bij ons. 

Hoe meld ik mijn schade?

Blijkt het product daadwerkelijk beschadigd? Vul dan het online RMA-formulier in en voeg hierbij de schade foto’s. Wij nemen de schademelding zo snel mogelijk in behandeling en komen met een passende oplossing. Dit kan zijn in de vorm van een alternatief product, compensatie of gehele terugbetaling. Heb je voorkeur voor een van onze tegemoetkomingen? Geef dit dan aan in het RMA-formulier.

Ik kan geen foto’s uploaden. Kan ik de foto’s naar jullie mailen?

Lukt het niet om in het RMA-formulier foto's te uploaden? Mail ze dan naar [email protected] en vermeld hierbij het ordernummer en de beschrijving van de te melden schade. 

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Waar meld ik dit? 

Je hebt de zekerheid dat onze producten bij normaal gebruik naar verwachting blijven werken. Ook voldoet ons hele assortiment aan gebruikelijke eisen, normen en certificeringen.   

 
Voordat je bij ons een melding maakt, willen we je vragen om de productspecificaties op de site goed te bekijken. Blijkt alsnog dat het product niet overeenkomt met de productbeschrijving of defect is? Dan horen we graag zo snel mogelijk wat er mis is, zodat we je snel een oplossing kunnen bieden. Geef jouw klacht door via het online RMA-formulier.

Hoe wordt mijn klacht behandeld? 

Binnen 5 werkdagen na het verzenden van de klacht ontvang je van ons bericht. Bij een gegronde klacht komen we je altijd tegemoet met een alternatief product, compensatie of volledige terugbetaling.  

Ik heb een klacht over de dienstverlening. Waar meld ik dit? 

We willen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en communicatie. Heb je een idee hoe wij dit kunnen verbeteren? Dat horen we dit graag. Mail ons op [email protected].