Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen bij DSIT B.V. heeft u geen account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en/of tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Indien u gekozen heeft voor een account aanmaken dan kunt u ook voor volgende bestellingen dit account gebruiken.
U kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, klikt u rechtsboven op de pagina op mijn account. Vervolgens klikt u op ‘Account aanmaken’. Nu kunt u uw gegevens invullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen.
Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagen’
Stap 2: klik op ‘ga door naar afrekenen’ (of op ‘ga door met winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)
Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling.
Winkelwagen
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit. Als u de bestelling op een later tijdstip wilt afronden, dan kunt u de artikelen uit uw winkelwagentje op uw verlanglijstje plaatsen.
Adresgegevens
U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen.
Verzendwijze
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Dit is niet mogelijk als de levertijd tussen de verschillende artikelen te groot is of wanneer een bestelling uit een combinatie van serverkasten en bekabeling bestaat. Deze worden namelijk vanaf verschillende distributiepunten verzonden.
Stap 4: Als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op ‘naar betalen’
Stap 5: selecteer de gewenste betaalwijze (iDEAL, American Express, MisterCash, Visa, MasterCard, Bankoverschrijving, Maestro, PayPal) en vul eventueel de code van uw coupon in.
Stap 6: maak uw bestelling definitief door op ‘Plaats bestelling’ te klikken.